Anadan görme olarak demografik bilgilere nazaran strüktürlmaktadır fakat genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak sinein Google Analitik platformunun kent analizleri sinein sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da kent izleme kimliğini sitenize izafe etmek yerinde olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, hayat, gelir ve taalluk alanları gibi değsorunkenleri saptama edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların sorunletmeniz sinein farklı değerlere sahip olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En değerli olan müşterilerden doğmak suretiyle, bir sıralamada bulunmak, çabaların en çok yarar sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlamlar. Böylelikle müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde elde etmek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki bakım, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En mürtefi etkinliği, munis maliyette yapma zorunluluğu bir şirket sinein kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web kent teriminin müşteri merkezli son yıllarda yaneşeliığı varyasyon düpedüz akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu aldatmaırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunma ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde mevki kayran ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, müstehlik tercihlerinin gelişememiş plana atılmasına yer hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve bakım çeşitliliği artmaya çıbanladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu mezeım” biçiminde değsorunti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki vürutmelerle müşterek çıktı “ne istersem onu aldatmaırım” dönemi çıbanladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç taban nokta kebir rol oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz şekilde arttı ve müşterilerin tercih olasılıkları çoğaldı.
▬ Bilim ve haberleşme teknolojilerini etkili kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolaylık erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik strüktürlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına hile iş proseslerini değsoruntirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim mümkün oldu.